Tänään kun taas on launtai perjantain jälkeen ja ennen sunnuntaita on taas aikaa kirjoittaa jotakin. Koko viime viikko oli kokeita täynnä ja ensiviikolla vielä kahdet, sillä sitten niistä päästiin.

Kevät on jo ihanaa vauhtia tulossa ja pian suunnittelen trampoliininkin ulos laittoa. Tälläistä tavallista tylsää soopaa tekin jaksatte lukea, hyvät ihmiset! Pää on tyhjä tai ainakin tyhjentymässä, novelleista ei mitään taida nyt tulla, parhaat ideathan tulevat yöllä ja silloin minä nukun. Pääsääntöisesti. Päähän kun mahtuu vain enää yksi pieni asia, koulu loppuu about kuukauden päästä, joka tietysti tarkottaa kesälomaa. :) Olen kyllästyny ratkomaan muiden ongelmia ja sitä enemmän omiani, MINÄ EN OLE TÄYDELLINEN!! Yritä ymmärtää se, jos tätä satut lukemaan. (R.R.)

Vihaan täydellisiä ihmisiä. Onneksi sellaisia ei ole kovinkaan monta olemassa. Mutta yksi sellanen silti mahtuu mun elämään. (N.O)

Tämä on vain mun tällänen oma keino purkaa kaikkea ja viettää tylsää aikaa, muistikirjanakin tämä kai voisi sanoa toimivan. Hieman yksityisemmäksi kun tämä jonkin ajan kuluttua muuttuu, vaihdan sen myös salasanalliseksi. Lue vielä kun jaksat ja ehdit. (A.H)

/Ilona.T